• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Французський сквер Брав участь

Доданий
13.04.2018
Номер
79
Комунальне господарство

Встановлення та зовнішнє світлове оформлення конструкції у сквері на вул. Брів-ла-Гайард у вигляді Ейфелевої вежі

Автор проекту
Тетяна
Тетяна Стрюкова
Бюджет
200 000 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
Брів-ла-Гайард вулиця, Мелітополь

Опис

Проблема

В мікрорайоні міста Мелітополя «мікрорайон» мешкає декілька тисяч жителів. Тут розташовані здебільше багатоповерхівки, тому питання вільних просторів для відпочинку мешканців, у т.ч. дітей, багато років вирішувалося важко. Всі ми знаємо, що для доброго відпочинку просто неба людині потрібен затишок, комфортні лавки, приємне оформлення навкруги, у т.ч. естетичні інсталяції та споруди. Минулого року завдяки небайдужим городянам, сквер на вулиці Брів-ла-Гайард почав набувати якості комфортного місця відпочинку. Вулиця названа на честь міста-побратима Мелітополя Брів-ла Гайард. Враховучи важливість підтримки міжнародних відносин та популяризацію міста Мелітополя, як интеркультурного, активні жителі мікрорайону звернулися до влади щодо облаштування простору скверу у французькому стилі.

Мета проекту

Покращення громадського простору «Сквер Брів-ла-Гаярд» через встановлення та висвітлювання конструкції у вигляді Ейфелевої вежі.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Встановлення конструкції у вигляді Ейфелевої вежі у сквері, який розташовано на вулиці на честь французького міста-побратима Мелітополя доволі природно. Містяни, як жителі міста, що носить горде звання «Інтеркультурного джерела України», зможуть проводити тут цікаві заходи за участю малечі та їх батьків. Ейфелева вежа – це неофіційний національний символ Франції, країни, де народжувалася європейська демократія, символізує напрямок до демократичних свобод і прав та нагадуватиме про побратимські зв язкі міста. Крім цього, збільшиться кількість нагадувань про цей об'єкт в Мелітополі. А значить й про саме місто, у мережі інтернет. Це сприятиме підвищенню іміджу міста та обізнаності українців та зарубіжних користувачів інтернету про Мелітополь та його переваги.

Для кого цей проект

Основні цільові групи: транзитні туристи, гості міста, внутрішні інвестори та майбутні мешканці.Особлива цільова група: діти, жителі мікрорайону, та їх батьки

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Складання робочого проекту
2. Закупівля матеріалів та заключення угоди з підрядником…..

Ключові показники оцінки результату проекту

- збільшення відвідувань заходів, які проходитимуть у сквері на вул. Брів-ла-Гайард, формування позитивного настрою мешканців;
- збільшення загдувань про Мелітопол в інтернеті черех світлини обєкту проекту у рамках підвищення іміджу міста та його привабливості для цільових груп
- підвищенняі рівня патриотизму щодо своєї малої батьківщини серед мешканців

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради