• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

САМЕ ТУТ найкраще селфі! На реалізації

Доданий
15.05.2019
Номер
75
Комунальне господарство

Якщо роздивлятися невеликі українські міста з висоти, всі вони майже однакові. Але якщо прогулятися кожним містом – в кожнім знайдеться щось особливе, іноді не дуже приємне для ока…Але коли ми говоримо про Мелітополь – це місто справжніх відкриттів!

Автор проекту
Бюджет
350 000 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
просп. Хмельницького, 29, Мелітополь

Опис

Проблема

Образ міста довгі часи формувався виключно на внутрішньому ринку, для внутрішнього споживача, а отже, мав слабке сприйняття інвесторами, туристами та потенційними майбутніми жителями.
Місто Мелітополь розвивається відповідно до стратегічних документів (Стратегія розвитку Млітополя, План міжкультурної інтеграції), які передбачають його розвиток як мультикультурного, різнопланового з економічної точки зору, багатофункціонального з точки зору організації міського простору міста, що є запорукою майбутніх економічних успіхів.
Важливим елементом сучасного управління містом є забезпечення його високого рівня зручного та доступного означення туристичних історичних об’єктів та врощування брендових ознак з наочним закріпленням в міському просторі, що відповідає цілям маркетинговой стратегії міста Мелітополя.

Мета проекту

Покрашення іміджу міста, його інвестиційної привабливості та привабливості для мешканців і гостей через наочне формування візуального сприйняття його історичної архітектурної спадщини та брендових ознак, поширення відповідних світлин через соцмережі та місцеві, регіональні, всеукраїнські та європейські ЗМІ шляхом встановлення інформаційних табличок; композицій та інсталяцій, які символізують брендові ознаки міста: всім відома Мелітопольська черешня, медові стільники (як нагадування топонімічного походження назви міста), шестерні (як символ відновлення малого та середнього машинобудівного бізнесу).

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Розміщення в місті двомовних інформаційних табличок об’єктів історичної спадщини та візуальних елементів брендових ознак міста дозволить закріпити образ міста у свідомості мелітопольців, гостей міста, потенційних інвесторів та майбутніх жителів Мелітополя. Поширення відповідних світлин через соцмережі та ЗМІ дозволить покращити імідж міста, його інвестиційну привабливість та привабливості для мешканців і гостей через наочне формування візуального сприйняття.
Ці заходи, що направлені на промоцію історичної спадщини та врощування бренду у міське середовище сприятимуть формуванню міського простору дружнього до мешканців і гостей міста, а також підвищать почуття гордості за своє місто серед мешканців, мотивують міський бізнес до промоції ресурсного потенціалу міста та спільної реалізації проектів сталого економічного розвитку, демонструючи відкритий діалог і партнерські відносини влади та бізнесу.

Для кого цей проект

Цільовою групою проекту є не тільки громада Мелітополя, а й гості міста, потенційні інвестори, міжнародни партнери та майбутні мешканці.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Розробка макетів двомовних інформаційних табличок архітектурних об’єктів історичної спадщини та візуальних елементів брендових ознак міста створеною робочою групою, до якої увійдуть представники органів місцевого самоврядування, громадськості, науки, бізнесу.
2. Проведення Open Space з обговорення макетів двомовних інформаційних табличок архітектурних об’єктів історичної спадщини та візуальних елементів брендових ознак міста, місця їх розташування у міському просторі.
3. Затвердження макетів двомовних інформаційних табличок архітектурних об’єктів історичної спадщини, візуальних елементів брендових ознак міста робочою групою, враховуючі пропозиції громадськості.
4. Послуги з виготовлення та встановлення двомовних інформаційних табличок архітектурних об’єктів історичної спадщини та візуальних елементів брендових ознак міста.
5. Послуги з встановлення двомовних інформаційних табличок архітектурних об’єктів історичної спадщини та візуальних елементів брендових ознак міста у міському просторі.
6. Роботи з благоустрою території.
7. Інформаційна кампанія за результатами реалізації проекту.

Ключові показники оцінки результату проекту

Зробити місто відомим в Україні та поза її межами як туристичного та ділового центру на півдні Запорізької області та підвищити рівень обізнаності містян і майбутніх мешканців щодо його туристичної привабливості та розбудови комфортного міського простору шляхом збільшення кількості фото світлин та публікацій у соцмережах та ЗМІ всіх рівнів.
Закріплення образу міста у свідомості мелітопольців, гостей міста, потенційних інвесторів та майбутніх жителів Мелітополя як міста дружнього до мешканців і гостей міста, комфортного для проживання та комунікацій з потенційними партнерами шляхом збільшення рівня обізнаності про історичну спадщину та брендові ознаки міста.
Набуття досвіду системної промоції міста в інших містах України та поза її межами через реалізацію комунікаційних заходів та розвиток міжкультурного діалогу з використанням промоцій них матеріалів, які демонструють розміщення брендових ознак у міському просторі.

Стале врощення та закріплення бренду міста на внутрішньому та зовнішньому ринку через реалізацію інформаційних кампаній.

Фотографії